Cadpax Geschrieben 21. April 2008 Geschrieben 21. April 2008 101 Great Computer Programming Quotes Ja, doch recht amüsant. Einige gefallen mir richtig gut. "Saying that Java is nice because it works on all OSes is like saying that anal sex is nice because it works on all genders." (Alanna) "Fine, Java MIGHT be a good example of what a programming language should be like. But Java applications are good examples of what applications SHOULDN'T be like." (pixadel) "If debugging is the process of removing bugs, then programming must be the process of putting them in." (Edsger W. Dijkstra) "640K ought to be enough for anybody." (Bill Gates, 1981) "Windows NT addresses 2 Gigabytes of RAM, which is more than any application will ever need." (Microsoft, on the development of Windows NT, 1992) M.f.G. Zitieren
TDM Geschrieben 22. April 2008 Geschrieben 22. April 2008 C++ : Where friends have access to your private members. :bimei Zitieren
U-- °LoneWolf° Geschrieben 23. April 2008 Geschrieben 23. April 2008 Hi zusammen ich bin seit einiger zeit auf der suche nach einem text bei dem das Marketing von firmen mit dem kennen lernen von frauen o.ä. verglichen wird leider bin ich bisher nciht fündig geworden kennt einer die story ? ps: nur hier gepostet weils denke ich zum thema passt Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.