Saga Geschrieben 21. Oktober 2002 Geschrieben 21. Oktober 2002 Hab ich heute über meine Mailingliste bekommen. Enjoy! Why are hobbit doors round? ANSWER: If you ate 9 meals a day you'd want round doors too! The shire's 10 fav movies 10: Bar Wars: A New Hobbit, The Nazgul Strike Back, and Return of the Red Eye 9: Crocodile Dunedain 8: Foam White and the Drunken Dwarves 7: Citizen Dain 6: The Good, the Bad, and the Gollum 5: Saruman in Love 4: There's Something about Merry 3: Austo Proudfoot in: The Spy who Shaved My Feet! 2: Gone with the Wizard 1: LotR: The Movie What did Pippin do when he got drunk? He began to feel Merry What do you call an elf with out any toys Lego-less What do you call an elf with no legs? Leg-o-less Who is Frodos favourite musician? Sting! One day a spell was cast on Aragorn's wife that created a mirror image of her. This mirror image was a spy for Sauron and the Fellowship had to find her and stop her. When Frodo came upon her, he whispered to Sam, "Is that Arwen or Their-wen?" P.s.: Manche muss man laut lesen um sie zu verstehen. Zitieren
Hexagon Geschrieben 21. Oktober 2002 Geschrieben 21. Oktober 2002 Schließe mich meinem Vorredner an! :uli :uli :uli :uli :uli :uli Zitieren
JayN Geschrieben 22. Oktober 2002 Geschrieben 22. Oktober 2002 Original geschrieben von Tafkar :D :D ROLF!!! :uli :D :D Wer ist Rolf? Zitieren
Tafkar Geschrieben 22. Oktober 2002 Geschrieben 22. Oktober 2002 UUPS!! Vertippt!! Ich meinte natürlich: ROFL!!!!! Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.