Hawkeye Geschrieben 25. Juni 2002 Geschrieben 25. Juni 2002 ...wenn mich jetzt mein Englisch-Lehrer saehe... :D
beebof Geschrieben 25. Juni 2002 Geschrieben 25. Juni 2002 Original geschrieben von Hawkeye You just again-awaked an old Thread. That's the ground why you can't find the twine anymore :D oh... yes... that is maybe the reason... i finded it when i sit here at the work and just surfed here around... (wie gut, dass auch mein englisch-lehrer hier nicht sieht )
Hawkeye Geschrieben 25. Juni 2002 Geschrieben 25. Juni 2002 Original geschrieben von beebof oh... yes... that is maybe the reason... i finded it when i sit here at the work and just surfed here around... (wie gut, dass auch mein englisch-lehrer hier nicht sieht ) You see! That's the ground. Even a blind chicken can find a wheat :D
beebof Geschrieben 25. Juni 2002 Geschrieben 25. Juni 2002 Original geschrieben von Hawkeye Even a blind chicken can find a wheat :D yes and that is auch good so. *look on the uhr* ohhh! now its celebration-none. i go home now
Empfohlene Beiträge